لیست مراکز خرید روسیه
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید ماندارین سوچی روسیه

مرکز خرید ماندارین سوچی یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید روسیه می باشد و شهرتش بیشتر به دلیل وجود رستوران های فراوان در اطرافش می باشد که گردشگران تور روسیه را بیشتر برای وقت گذراندن و تست کردن غذای همه رستوران ها وسوسه می کند. در این مرکز خرید می توانید به راحتی تمام وسایل مورد نیازتان را از انواع برند های روز دنیا تهیه کنید و روز خوشی را در کنار عزیزانتان در سفرتان به روسیه بگذرانید.

مرکز خرید ماندارین سوچی روسیه

مرکز خرید ماندارین سوچی روسیه

مرکز خرید استاکمن نوسکی سنتر سنت پترزبورگ روسیه

مرکز خرید استاکمن یکی از مراکز خرید معروف سنت پترزبورگ روسیه می باشد که از سال 1993 پذیرای تعداد زیادی از گزدشگران و مسافران تور روسیه می باشد, این مرکز خرید در سال 2010 بازسازی شد و دارای 80 مغازه بسیار شیک در 7 طبقه, 3 طبقه پارکینگ زیر زمینی با ظرفیت 500 ماشین, رستوران سالن ورزشی, مرکز آبگرم, داروخانه, مرکز یوگا, سالن ماساژ, سوپر مارکت و ... می باشد. در سفرتان به روسیه حتما به این مرکز خرید معروف سر بزنید و یک روز کامل را در کنار عزیزانتان بگذرانید و سفر خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید مورمال سوچی روسیه

مرکز خرید مور مال سوچی یکی از بهترین مراکز خرید سوچی روسیه می باشد که بسیاری از گردشگران تور روسیه برای خرید عمده و حراجی های این مرکز خرید معروف به روسیه سفر می کنند تا برند های روز دنیا و مدرن ترین وسایل مورد نیازشان را از این مرکز خرید که در فصل تابستان حراج دارد تهیه کنند و سود ببرند. اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می رسد همه شان از بهترین برند های روز دنیا و از به روز ترین و جدید ترین تولیدات می باشد. مرکز خرید مور مال دارای رستوران و کافی شاپ بسیار شیکی نیز می باشد که شما عزیزان می توانید بعد از اتمام خریدتان به رستوران یا کافی شاپ مرکز خرید بروید و در آن جا به استراحت بپردازید و غذا های بسیار خوش طعمی را میل کنید. در سفرتان با تور روسیه تابستان 96 امکان این برایتان فراهم می شود تا به این مرکز خرید معروف در سوچی رفته و وسایل مورد نیازتان را با بهترین قیمت تهیه کنید.

مرکز خرید مورمال سوچی روسیه

مرکز خرید مورمال سوچی روسیه

مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ روسیه

مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ روسیه یکی از بهترین مراکز خرید روسیه می باشد که در مرکز شهر سنت پترزبورگ واقع شده است و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور روسیه می باشد. این مرکز خرید معروف به طور شگفت انگیزی در شهر خود نمایی می کند. مرکز خرید گالریا دارای سوپر مارکت, رستوران, کافی شاپ, تئاتر, سینما, سالن بولینگ, انواعت برند های مختلف, دستگاه ATM و ... می باشد. و همچنین یک زمین بازی مهیج و شاد برای کودکان فراهم آورده است تا در سفرتان به روسیه به این مرکز خرید معروف سر بزنید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ روسیه

مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ روسیه

مرکز خرید آشان مسکو روسیه

از جمله مراکز خرید معروف روسیه می توان به هایپر مارکت آشان اشاره کرد که برای اولین بار در سال 1961 در فرانسه تاسیس شد و به یکی از بهترین هایپر مارکتهای جهان تبدیل شد و بعد ها به کشور های مختلفی مانند: اسپانیا, ایتالیا, لهستان, آرژانتین, مجارستان, چین, پرتغال, مکزیزک, لوگزامبورگ, مراکش و ... شعبه تاسیس کرد. فروشگاه های آشان دارای 19 شعبه مختلف در روسیه, مسکو, سنت پترزبورگ, نژنی نووگراد سامارا, ایکاترینبورگ, رستوف, کراسنادارس و نوسیبیرسک می باشد که در آن انواع کالاهای برند های مختلف را می توانید پیدا کنید. این مرکز خرید دارای رستوران, کافی شاپ, سینما و ... می باشد تا شما مسافران عزیز تور روسیه لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. در سفرتان به روسیه حتما به این مرکز خرید بسیار معروف سر بزنید.

مرکز خرید آَشان مسکو روسیه





:: برچسب‌ها: لیست مراکز خرید روسیه, بهترین مراکز خرید روسیه, مراکز خرید روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: